Holany-zprávy

Pondělí 26.5.2014 Dojeli jsme dobře. Po ubytování jsme si prohlédli areál rekreačního střediska. Po obědě jsme vyrazili do Holan. Je to tak 1 km. Děti se občerstvily zmrzlinou. Po večeři si děti užívaly atrakcí v areálu - houpačky, prolézačky, kuželky, stolní tenis, fotbal, trampolínku a další. Všem se daří dobře.

Úterý 27.5.2014 Dopoledne jsme se dvě hodinky učili. Pak jsme šli do lesa stavět skřítkům domečky. Po obědě jsme se vydali na zříceninu tvrze Jiljov. Cestou zpátky nás přepadl velký liják. Schovali jsme se pod velké slunečníky u hospody v Holanech. Dlouhou chvíli jsme si krátili zpěvem. Když se déšť zmírnil, vrátili jsme se do chalupy. Večer jsme hráli pěveckou soutěž Zpívá celá rodina.Trošku se nám stýská, ale jsme stateční.

Středa 28.5.2014 Dopoledne jsme se učili. Seznámili jsme se s morseovkou. Ještě před obědem jsme dostavěli lesní domečky. Odpoledne jsme se vydali do blízké vesničky Hostíkovice. Byli jsme moc šikovní a došli až do osady Babylon. Večer jsme měli orientační závod a zdobili jsme si trička žabičkou. Proč žabkou? Protože náš areál leží blízko rybníků.

Čtvrtek 29.5.2014 Dnes jsme po snídani vyrazili na celodenní výlet do Pekla. Přestože nám počasí moc nepřálo, v Pekle bylo fajn. I když pršelo, pekelské skály a stromy nás vcelku před deštěm ochránily. Zpět jsme jeli autobusem z České Lípy. Po večeři jsme soutěžili ve družstvech a dotvářeli trička s žabičkou.

Pátek 30. 5. 2014 Dopoledne jsme se naposledy učili. Po obědě jsme šli na procházku na zříceninu hradu Vítkovec a došli jsme až k Hrázskému rybníku. Cestou jsme objevili zajímavý vodopád a jeskyni v pískovcové skále. Po večeři jsme měli karneval a diskotéku s tombolou.

Sobota 31.5.2014 Dopoledne probíhaly Hrátky - soutěže. Za splněné úkoly jsme dostávali razítka. Skákali jsme  třeba v pytli, zkoušeli chůzi na chůdách, poznávali jsme čichem koření, kopali na bránu, skládali puzzle a další. Odpoledne bylo ve znamení sportu. Hráli jsme ve družstvech vybíjenou a fotbal. Večer se vyhodnocovala družstva a hodnotili jsme celou školu v přírodě. Také jsme si zazpívali u táborového ohně za doprovodu kytary, na kterou hrála paní učitelka Hádrová.

Neděle 1.6.2014 Ráno jsme si dobalili a vyklidili pokoje. Čekání na příjezd autobusu jsme si krátili skotačením v areálu - skákáním na trampolíně, fotbalem, houpáním na houpačkách a prolézáním prolézačky. V 11 hodin jsme naposledy zamávali aerálu AERO a jeli domů. Všichni jsme se shodli na tom, že škola v přírodě se vydařila a někdy příště bychom rádi tento areál ještě jednou znovu navštívili.